„Sociální služby Vsetín – nákup elektronických karet na úhradu jídla a potravin a jejich dobíjení“ - JŘBÚ
Základní informace
Název zadávacího postupu
„Sociální služby Vsetín – nákup elektronických karet na úhradu jídla a potravin a jejich dobíjení“ - JŘBÚ
Systémové číslo NEN
N006/19/V00017573
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P19V00017573
Druh zadávacího postupu
Jednací řízení bez uveřejnění
Specifikace zadávacího řízení
Jednací řízení bez uveřejnění
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
19. 06. 2019 16:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Svatava
Příjmení
Zubková
zubkova@sluzbyvsetin.cz
Telefon 1
+420 734645414
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je: nákup elektronických karet s magnetickým proužkem pro bezkontaktní i kontaktní úhradu jídla a potravin prostřednictvím terminálů pro Sociální služby Vsetín, příspěvková organizace v následujícím rozsahu: • předpokládaný rozsah zakázky: 15 130 ks stravenek v nominální hodnotě 85,- Kč. Výše nominální hodnoty jednoho dobití se bude ročně měnit v závislosti na výši stravného, které je stanoveno pro účely poskytování cestovních náhrad vyhláškou o změně sazby základní náhrady za používání silničních motorových vozidel a stravného a o stanovení průměrné ceny pohonných hmot pro účely poskytování cestovních náhrad (pro rok 2019 vyhláška č.333/2018 Sb.). Zadavatel v rámci plnění předmětu požaduje: • karty bude možné uplatnit ve stravovacích zařízeních a v obchodech na území bývalého okresu Vsetín • dodavatel bude částky připisovat na karty dle požadavků zadavatele každý měsíc • dodavatel musí mít dostatečnou síť smluvních stravovacích zařízení a obchodů na území bývalého okresu Vsetín • splatnost faktur za odebrané stravovací poukázky bude 30 dnů • objednávky budou probíhat dle aktuální potřeby zadavatele prostřednictvím internetového portálu • hodnota elektronického stravného bude připsána držiteli karty nejpozději následující den po doručení požadavku dodavateli služby • součástí služby bude i zajištění uživatelské podpory držitelům karet, toto proběhne formou internetového portálu, nebo aplikace pro chytré telefony či tablety • v rámci uživatelské podpory budou moci jednotliví uživatelé zajistit objednání převedení elektronických poukázek na papírové pro svůj účet • držitelé karet budou mít možnost zjistit v aplikaci zůstatek na své kartě, zajistit její blokaci, případně další služby • v rámci zakázky bude zadavateli dodáno nejméně 300 kusů elektronických karet. Hlavním předpokladem je rozsáhlá možnost uplatnění stravenek v provozovnách, které umožňují stravování – především restaurace, jídelny, prodejny občerstvení nebo potravin zejména na území bývalého okresu Vsetín.
Hlavní místo plnění
Zlínský kraj
Položky předmětu
Místo plnění
CZ072 | Zlínský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
31. 01. 2024 10:25 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
26. 01. 2024 08:00 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
20. 03. 2023 14:06 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
22. 03. 2022 14:24 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
09. 04. 2021 09:57 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
20. 06. 2019 11:43 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
19. 06. 2019 16:01 | Uveřejnění výsledku | |||
19. 06. 2019 16:00 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |